Tuesday, March 29, 2011

Hari Ke-2

Hari kedua!!
yeah!!,semalam adalah hari kedua aku gi jogging(xjogging mne pon)..
semalam jugalah hari kedua aku tgok tournament handball..
semalam jugalah hari kedua aku lewat jemput adik aku balik skolah....
smalam jugalah hari kedua aku tumpang org  gi jln2...
smalam jugalah hari kedua aku dok meng"usha" awek kat tournament bola baling tuh..
muahahaha...


*aku mentions smalam tuh sbab aku post dah lbih dari jam 2400 dah ni..
*smalam adalah 29/3/2011
Knp hari kedua??
bukan hari pertama..bukan mlm pertama..ataupun one utama..mahupun buletin utama~





Yeah..hari ni hari kedua aku dok menyokong team bola baling adik "kesayangan" aku nih..
biasalah..team "hebat"..so,tu yg xbalik awal tuh..hehehe
byk btol dia msuk acara..SPM tahun nih..
kang mula la hebat result nye mcm aku..
lupa plak gitau nama dia..
haziq..
Hari kedua nih best lah!
hari kedua aku gi jogg..biasa la..port jogging kat Raub nih mne ke lg kalo xbukan Taman Tasik..
time aku sampai kat parking lot tuh aku terlihat(wahh..bahasa!) sejibik kete ahlepat(alphard) putih..
tgok kat number plate dia tulis "Menteri"..
sesudah ku menjejakkan kaki ku ke atas tanah..(puitis sungguh)
terlihatlah akan wajah Menteri Pelancongan Malaysia...
ya..rupanya beliau ada appointment dgn pihak media tentang perancangan untuk mencantikkan Taman Tasik tersbut..
aku dan rakan2 meneruskan nawaitu asal komeh(kami) iaitu berjogging(arghh..perosak bahasa!!!)
pusing pnye pusing selesai la episod jogging komeh...
baru lah aku gi support adik aku yg tengah tournament handball..
(sry lah..xde gambar ori..tp nampak la jugak tempat tu kan?)










Hari kedua jugalah aku dok meng"usha" bunga2 disana...
Aku bukan xnk upload gambar2 awek yg telah di"usha" tuh
tp aku xsempat nk "candits" lah..
hehe

(◕‿-)















*Insyaallah,mulai hari ini aku akan menambah kerajinan ku untuk mengambil gambar
sebagai bahan untuk post2 yg akan dtg..
tp jgn terlalu mengharapkan gambar yg berkualiti seperti DSLR..
gambar stok2 henset nokia 3310 je..


3 comments:

  1. sempat lagi msuk tang awek tu.
    bhaha...cool wat..*sori menyemak jap,aku mmg gini.

    ReplyDelete
  2. awek??bukan si bomoh tu ke??..
    kau bia betol kemal..bia betol..~~

    ReplyDelete
  3. hanis:untuk itu sentiasa ada masa..hahaha
    emi:bukan bomoh la..ni dak2 skolah lg..

    ReplyDelete